dijous, 23 de juliol del 2009

El quatre potes, perdó, el quatre rodes

Tot i que de fet només volia retratar el gamerús de la vida digital, no em queda més remei. El quatre potes, millor dit, quatre rodes, ha de fer la seva presència. Me'l trobo cada dia, vulgui o no, a la carretera. No tots són iguals, ni hablar... hi ha tipus per aborrir.

Avui podria parlar-ne de dos. La nena-tú-vales-mucho-(menos-pa-condusí) i el som-hi-nois-tinc-un-camió-de-tres-parells.

El primer tipus ja està tipificat fa anys. Les dones al volant... en fí, no diré rés més. Hi ha honroses excepcions, segur que sí (sí home sí, no siguis dolentot!) però renoi... per qué cada cop que veig una bestiessa de les d'època a la carretera resulta que es una dona? Casualitat... Potser. Avui una de grossa. Surto del peatge, pel meu carril, l'esquerra (donat que paso per la Via T) i, oh sorpresa... un Golf de l'any de la pera, per evitar empotrar-se en un trailer (de fet, el fré serveix per aquesta tasca, per no fotra-se-la), fa una ziga-zaga i m'el trobo devant meu en un segon. Maco!!!! Apa nen, frena... (que tú saps per qué serveix el pedal) i menga't la bilis.... A una velocitat igual a la del trailer.... avança segura i ferma... Era una dona. Em mira amb cara de boja quan l'avanço. Però reina meva! Qué fas?? Si avances, fes-ho be!!!!!!

El segón, el camioner ufanos, aquell que porta 500 CV sota el cul i una pila de tones al darrera espitjant-lo, és el més perillos. Avança a un altre col·lega, amb una cuba plena i pesant. Però un fa pel carril esquerra (hi ha dos on passa l'acció) i a menys de 70Km/h, sense mirar ni per un moment si podia molestar a algú.... Qué carai! Ja frenaras!!!!! Doncs sí, ho he fet o si no em menjo fins la cabina del malait camió!!!! Un cop avançat, el tipus ni cas tú.... ell feliç. Una L el delataba. És del tipus ignorant-enginyos, però a la carretera!!!

Aneu amb vint ulls... perquè el perill és allà fora....

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada